Идеята е да ти омазни прозореца тая пръскалка и оттам да попречи на конденза да намали видимостта. Аз съм ползвал навремето един подобен спрей
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мнооого кондез по стъклата?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от georgievstСложи си климатика на нула и като се появи конденз врътни дясната врътка на крайно дясно "червеното стъкло" обдухва стъклото отвътре след половин минута се оправят нещата. Като изчезне конденза можеш да преместиш една степен наляво "бялото стъкло". Така стои изключен и като се наложи можеш веднага да го врътнеш обратно.
Любопитно ми е дали при теб ще стане. Пробвай и пиши после.
Имам следните копчета:
1. За топло-стдено
2. Степен на сила на вентилатора - изключено, 0, 1, 2, 3, 4
3. Посока на обдухване - долу в краката, стъкло, само от таблото, и комбинирано
4. Бутонче за климатик
5. Бутонче за рециркулация (силно се съмнявам, че работи)
*Сложи си климатика на нула - включва се климатика и врътката с вентилатора се слага на 0-ла?
*С червено стъкло предполагам визираш врътка номер 1? Тоест да пусна климатика и да пусна да духа топло едновременно?145 1,6 Boxer
Comment
-
По всичко личи, че проблема с конденза е повсеместен. Понеже няма климатик в колата си мисля да изпозлвам един от тези препарати против изпотяване, макар че не вярвам много в него.
Иначе като се пусне парното да духа на макс, дори и да не е още загряла колата оправя нещата с челното стъкло за около минута, в завсимост от колко е гаден конденза. Задните стъкла обаче си стоят така.
Определено мислех да намажа уплътненията с нещо - глицерина е добра идея и ще го пробвам.
В крайна сметка стигам до извода, че е малко вероятно да са уплътнения и от тяхната смяна едсва ли ще се случи нещо сериозно, след като тук излезе наяве, че доста Алфи си го имат тоя проблем.
Comment
-
Първоначално публикувано от tjmanПървоначално публикувано от georgievstСложи си климатика на нула и като се появи конденз врътни дясната врътка на крайно дясно "червеното стъкло" обдухва стъклото отвътре след половин минута се оправят нещата. Като изчезне конденза можеш да преместиш една степен наляво "бялото стъкло". Така стои изключен и като се наложи можеш веднага да го врътнеш обратно.
Любопитно ми е дали при теб ще стане. Пробвай и пиши после.
Имам следните копчета:
1. За топло-стдено
2. Степен на сила на вентилатора - изключено, 0, 1, 2, 3, 4
3. Посока на обдухване - долу в краката, стъкло, само от таблото, и комбинирано
4. Бутонче за климатик
5. Бутонче за рециркулация (силно се съмнявам, че работи)
*Сложи си климатика на нула - включва се климатика и врътката с вентилатора се слага на 0-ла?
*С червено стъкло предполагам визираш врътка номер 1? Тоест да пусна климатика и да пусна да духа топло едновременно?
Comment
-
Аз като си врътна копчето на "червеното стъкло" се оправя предното стъкло и части от предните странични стъкла (колкото да виждам огледалата). Сега ще сменям поленов филтър, но съм забелязал, че доста алфисти се оплакват и след това. Няма ли лечение за таз болест? Не може да не са го измислили.Alfa Romeo 146 Т.S. 1.4L 103hp '99
Comment
-
Първоначално публикувано от troubleПървоначално публикувано от tjmanПървоначално публикувано от georgievstСложи си климатика на нула и като се появи конденз врътни дясната врътка на крайно дясно "червеното стъкло" обдухва стъклото отвътре след половин минута се оправят нещата. Като изчезне конденза можеш да преместиш една степен наляво "бялото стъкло". Така стои изключен и като се наложи можеш веднага да го врътнеш обратно.
Любопитно ми е дали при теб ще стане. Пробвай и пиши после.
Имам следните копчета:
1. За топло-стдено
2. Степен на сила на вентилатора - изключено, 0, 1, 2, 3, 4
3. Посока на обдухване - долу в краката, стъкло, само от таблото, и комбинирано
4. Бутонче за климатик
5. Бутонче за рециркулация (силно се съмнявам, че работи)
*Сложи си климатика на нула - включва се климатика и врътката с вентилатора се слага на 0-ла?
*С червено стъкло предполагам визираш врътка номер 1? Тоест да пусна климатика и да пусна да духа топло едновременно?
Значи това което наричам аз "Обдухване стъкло" е точно този знак който описваш ти. Но при мен мога да си регулирам силата на вентилатора незвисимо че съм избрал знака с вълнообразните линии. Най-често карам в следната конфигурация:
Топло-студено: Крайно дясно, в червеното
Посока въздух: Обдухване на стъклата
Сила въздух: Както си избера от врътката със силата на вентилатора.145 1,6 Boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от tjmanПървоначално публикувано от troubleПървоначално публикувано от tjmanПървоначално публикувано от georgievstСложи си климатика на нула и като се появи конденз врътни дясната врътка на крайно дясно "червеното стъкло" обдухва стъклото отвътре след половин минута се оправят нещата. Като изчезне конденза можеш да преместиш една степен наляво "бялото стъкло". Така стои изключен и като се наложи можеш веднага да го врътнеш обратно.
Любопитно ми е дали при теб ще стане. Пробвай и пиши после.
Имам следните копчета:
1. За топло-стдено
2. Степен на сила на вентилатора - изключено, 0, 1, 2, 3, 4
3. Посока на обдухване - долу в краката, стъкло, само от таблото, и комбинирано
4. Бутонче за климатик
5. Бутонче за рециркулация (силно се съмнявам, че работи)
*Сложи си климатика на нула - включва се климатика и врътката с вентилатора се слага на 0-ла?
*С червено стъкло предполагам визираш врътка номер 1? Тоест да пусна климатика и да пусна да духа топло едновременно?
Значи това което наричам аз "Обдухване стъкло" е точно този знак който описваш ти. Но при мен мога да си регулирам силата на вентилатора незвисимо че съм избрал знака с вълнообразните линии. Най-често карам в следната конфигурация:
Топло-студено: Крайно дясно, в червеното
Посока въздух: Обдухване на стъклата
Сила въздух: Както си избера от врътката със силата на вентилатора.
Comment
-
Първоначално публикувано от troubleПървоначално публикувано от tjmanПървоначално публикувано от troubleПървоначално публикувано от tjmanПървоначално публикувано от georgievstСложи си климатика на нула и като се появи конденз врътни дясната врътка на крайно дясно "червеното стъкло" обдухва стъклото отвътре след половин минута се оправят нещата. Като изчезне конденза можеш да преместиш една степен наляво "бялото стъкло". Така стои изключен и като се наложи можеш веднага да го врътнеш обратно.
Любопитно ми е дали при теб ще стане. Пробвай и пиши после.
Имам следните копчета:
1. За топло-стдено
2. Степен на сила на вентилатора - изключено, 0, 1, 2, 3, 4
3. Посока на обдухване - долу в краката, стъкло, само от таблото, и комбинирано
4. Бутонче за климатик
5. Бутонче за рециркулация (силно се съмнявам, че работи)
*Сложи си климатика на нула - включва се климатика и врътката с вентилатора се слага на 0-ла?
*С червено стъкло предполагам визираш врътка номер 1? Тоест да пусна климатика и да пусна да духа топло едновременно?
Значи това което наричам аз "Обдухване стъкло" е точно този знак който описваш ти. Но при мен мога да си регулирам силата на вентилатора незвисимо че съм избрал знака с вълнообразните линии. Най-често карам в следната конфигурация:
Топло-студено: Крайно дясно, в червеното
Посока въздух: Обдухване на стъклата
Сила въздух: Както си избера от врътката със силата на вентилатора.(1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS
Comment
-
Добре де, я ми обяснете нещо сега. Опишете ми какво имате предвит под думата "конденз"?
1.Колата е паркирана, влизате вътре и стъклата са мокри отвън и не се вижда нищо през тях.
2.Докато карате стъклата ви се 'запотяват' отвътре.
Значи и 2-те неща са нормални и съм го виждал по много коли.
За да избегнете точка 2. си купувате спрей против изпотяване , който вече е споменат в темата.
За точка 1. Този спрей се отмива мн. лесно и не помага за отвън.
По принцип 2-та варианта се лекуват с мн. силно парно в купето, което изсушава прозорците. Ако обаче ви се изпотяват прозорците, от вътре, когато сте пуснали парното, то непременно трябва да смените филтъра на купето.Има и друго, когато е мокро времето наън не трябва да пускате да върти въздуха вътре в купето, а да влиза отвън. Успех.Алфа Ромео 156 1.8 TS `99
Comment
-
Първоначално публикувано от piqnicaДобре де, я ми обяснете нещо сега. Опишете ми какво имате предвит под думата "конденз"?
1.Колата е паркирана, влизате вътре и стъклата са мокри отвън и не се вижда нищо през тях.
2.Докато карате стъклата ви се 'запотяват' отвътре.
Значи и 2-те неща са нормални и съм го виждал по много коли.
За да избегнете точка 2. си купувате спрей против изпотяване , който вече е споменат в темата.
За точка 1. Този спрей се отмива мн. лесно и не помага за отвън.
По принцип 2-та варианта се лекуват с мн. силно парно в купето, което изсушава прозорците. Ако обаче ви се изпотяват прозорците, от вътре, когато сте пуснали парното, то непременно трябва да смените филтъра на купето.Има и друго, когато е мокро времето наън не трябва да пускате да върти въздуха вътре в купето, а да влиза отвън. Успех.(1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS
Comment
-
И аз реших моя проблем махнах коричката под дясната чистачка махнах и коричката под нея над филтъра и какво открихфилтъра беше станал равен като дъска чеееерен леш явно е оригиналния щото има емблемки по него а колата ми е на 220 000 км смених го и при мене ефекта е огромен нямам вече неприятна воня от клапите струята на топлия въздух се увеличи много преди да се топля трябваше да е на 3 а сега и 1ва степен е достатъчна
и спряха да ми се потят стъклата ........ и всичко само 15 кинта много съм доволен
Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - няма я вече
Alfa Romeo 155 1,8 8v T.spark - няма я вече
Alfa Romeo 145 1.4 16v
BMW 520i E39
Comment
Comment